Tuesday 5 April 2011

21-3-09


Πάει πολύς καιρός που έχω να ασχοληθώ με το ημερολόγιο χεσιμάτων. Ευτυχώς θυμήθηκα την ύπαρξη του και μετά από ένα πολύ ευχάριστο και ανακουφιστικό χέσιμο, νιώθω την παρόρμηση να καταγράψω το θεάρεστο γεγονός. Σήμερα έφαγα γίγαντες. Έβρασα ένα κιλό και μέχρι να χέσω είχα φάει το μισό.  Όλη την ημέρα οι κλανιές διαδέχονταν η μία την άλλη. Τζούφιες, κούφιες, βροντερές, ζουμερές... Με δυο λόγια ο κώλος μου είχε πάρει φωτιά, αλλά δε μου ερχόταν χέσιμο, γι'αυτό και έβαλα να παίξω Quake Live. Μετά το τέλος του clan arena (όνομα και πράμα, γιατί μπορεί το σπίτι μου να μην είχε γίνει αρένα, είχε γίνει όμως κλαν) άνοιξα λίγο msn και ξαφνικά ένιωσα μια σουβλιά να διαπερνά τα σωθικά μου. Ομολογώ πως αυτή τη στιγμή την περίμενα πολύ νωρίτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μήπως τελικά οι γίγαντες ήταν τζούφιοι; Μήπως παρ'ελπίδα το φαί μου πέσει ελαφρύ; Μήπως τη γλυτώσω σήμερα; Αρχίδια. Ο βρόντος στο έντερο μου είχε αρχίσει να δυναμώνει, και παρ'ολο που η συζήτηση είχε ανάψει, πέταξα μια έξυπνη ατάκα στο chat και εκτοξεύτηκα στη χέστρα σα πεινασμένη τίγρη που αντικρύζει ένα κοπάδι ζέβρες. Για καλή μου τύχη είχα αφήσει το καινούργιο τεύχος του pc master στο πλυντήριο. Προσπαθούσα ταυτόχρονα να κατεβάσω το παντελόνι μου με το ένα χέρι, ενώ με το άλλο χέρι προσπαθούσα με τις λιγοστές δυνάμεις που μου είχαν απομείνει, να ξεφυλίσω το περιοδικό. Οι αδέξιες κινήσεις μου είχαν σαν αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο του κόλου μου, και τότε μια βροντερή πορδή μου υπενθύμισε πως δε βρίσκομαι σε αναγνωστήριο.  Με μια κίνηση ματ, από εκείνες που πραγματοποιεί ο άνθρωπος κάτω από συνθήκες ζωής και θανάτου, πέταξα το περιοδικό και κατέβασα το καπάκι. Κάθισα και με τα χερια μου ανοιξα τα κωλομέρια μου για να μεγιστοποιήσω το throughput της κωλοτρυπιδας, καθώς είχα την αίσθηση πως θα βγουν πηχτά, και δεν ήθελα οι τσίρλες να λερώσουν την κωλοχαράδρα. Πόσο αφελής ήμουνα... Η τσίρλα άρχισε να ρέει άφθονη,σκατώνοντας ό,τι βρει στο πέρασμα της και βρωμοκοπόντας σαν κόλαση. Η τουαλέτα μου είναι μικρή και η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη. Χρησιμοποιήσα το αποσμητικό για να αραιώσω τη μυρωδιά και συνέχισα το χέσιμο μου. Ξέρω πάντα πως μετά την τσίρλα ακολουθεί ακόμα ένα μικρό τμήμα σκατού που πρέπει να βγει και είναι πολύ πιθανό να λερώσει το βρακί μου. Αυτή τη φορά όμως δε θα έπαιρνα αιχμαλώτους. Κάθισα μπάστακας και σφιγγόμουνα με επιμονή μέχρι να φύγουν όλα για όλα. Ήθελα να σηκωθώ καθαρός, σα σκληρός δίσκος μετά από format. Κι έτσι κι έγινε. Για το ξέχεσμα χρειάστηκα τέσσερα σκουπίσματα και αυτό μου έδωσε πολλή χαρά. Σηκώθηκα κύριος και πήγα στο pc.

No comments:

Post a Comment