Tuesday 5 April 2011

22-3-09 πρωί


Το σημερινό πρωϊνό χέσιμο μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη. Όχι επειδή ζορίστηκα ιδιαίτερα, ή επειδή η ποσότητα σκατών που απέβαλλα ξεπερνούσε το μέσο όρο. Αυτό που μου κίνησε την προσοχή ήταν το χρώμα του σκατού. Το σημερινό χέσιμο έλαβε χώρα αφού έφτιαξα καφέ και κάθισα στον υπολογιστή να τον πιώ. Επειδή εδώ και μέρες μου έχει τελειώσει η ζάχαρη και βαριέμαι να πάω να πάρω, τον φτιάχνω σκέτο. Ο σκέτος καφές, ώς γνωστόν, είναι το ultimate καθαρτικό. Ο πανάθλιος αυτός καφές, τα φασόλια που έφαγα χθες και δε χώνεψα ακόμα τελειώς, αλλά και το πρωϊνό ξύπνημα μέσα στο κρύο και την υγρασία, δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες στις οποίες εκολάπτεται το καλό χέσιμο. Η κουράδες είχαν μείνει στο παχύ μου έντερο όλη νύχτα, σαν το παλιό καλό κρασί που με τα χρόνια ωρίμασε στο βαρέλι.  Αν και με το που ξύπνησα πάλι ξεσκίστηκα στις κλανιές, δεν αισθανόμουν την ανάγκη να πάω στην τουαλέτα. Αλλά με το που ήπια την πρώτη γουλιά καφέ, τα μέσα μου ήρθαν  ένα χιλιοστό μακριά απ'την κωλοτρυπιδα. Σηκώθηκα από το γραφείο και μπαίνω στη φιλόξενη τουαλέτα μου. Αυτή τη φορά δεν είχα χρόνο για pc master και μαλακίες. Ο καφές τα γάμησε όλα και το μόνο που ήθελα ήταν να νιώσω τη γνώριμη αίσθηση του καπακιού γύρω απ'τον κώλο μου. Κάθισα και άρχισα να χέσω με τη μία, κλάνοντας ταυτόχρονα, προωθόντας τα σκατά κατευθείαν στη λαίμαργη χέστρα μου. Για άλλη μια φορά το σκατό ήταν πηχτό, πράγμα το οποίο το περίμενα, μετά από τόσο όσπριο που κατανάλωσα. Το ξέχεσμα για άλλη μια φορά ήταν αρκετά έυκολο. Μάλλον έχω να μάθει την κωλότρυπα και το σκατό δε με ταλαιπωρεί πλέον. Σηκώθηκα όρθιος να δω τι έβγαλα και προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω πως τα σκατά μου είχαν ένα πολύ ανοιχτό καφέ χρώμα. Άσε που ήταν και μαλακά σα λιωμένο παγωτό. "Ωραία", σκέφτηκα, "άμα τα έβαζα σε ένα χωνάκι και τα κέρναγα στα γυφτάκια σιγά μην καταλάβαιναν τη διαφορά". Αυτό το ανοιχτό καφέ χρώμα με ανησύχησε ιδιαίτερα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ήταν λογικό, μετά από τόσα φασόλια που έφαγα. Τράβηξα το καζανάκι και επέστρεψα στο δωμάτιο. 

No comments:

Post a Comment